Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Iris - 3 juli 2016 20:11

När vi hämtade hem Iris rekommenderade uppfödaren oss att ha med henne på så mycket som möjligt redan från början för att vänja henne, och eftersom vår valp verkligen är världens coolaste och tryggaste vovve har det rådet inte varit svårt att följa. Redan efter två dagar var det dags för den första utflykten! Med två unga killar i familjen blir det självklart en hel del aktiviteter att delta i och det känns viktigt att Iris kan följa med på det som går.

Nu var det fotboll som stod på agendan och vi hade tur med vädret, så picknick-filt, Iris hundkorg och fika packades in i bilen. Väl på plats bredde jag ut picknickfilten och både Iris och jag myste på den medan båda brorsorna spelade match.

   

Jag var lika imponerad över mina killar som kunde fokusera på fotbollen som på vår nya lilla hund som INTE gjorde det! Hon tyckte att bollen som susade fram och tillbaka på planen var jättespännande men hon låg snällt och fint på filten med mig.

Efter ett tag blev hon trött och kröp in i sin korg: godnatt matte!

   

Godnatt älskade Iris!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards